Manapság az internetezési szokásokat teljes mértékben a social media különböző csatornái határozzák meg (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, stb). Ezek használatával tovább erősíthető az online jelenlét, hiszen jól harmonizálhatók egymással, és a kereskedelmi szempontból fontos célcsoport tagjai is aktív közösségi média felhasználók. Lehetővé teszi a célcsoporttal való közvetlen kommunikációt, és megfelelő jelenléttel fokozható a márkahűség. Éppen ezért elengedhetetlen a használatuk.
SZOLGÁLTATÁSOK
ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ
SOCIAL MEDIA
FACEBOOK KOMMUNIKÁCIÓ
Márkaoldalakat, rajongói oldalakat üzemeltetünk. Első körben rendszeres posztokon keresztül közvetlenül kommunikálunk a rajongókkal. Továbbá különböző játékokat, applikációkat fejlesztve további rajongókat szerzünk. Szükség esetén rá tudunk erősíteni egy márkaoldal vagy kampány sikerességére jól targetált PPC hirdetésekkel is.
E-DM LEVELEK
Az online marketing zseniális része az egyedi eDM és a hírlevél, hiszen költséghatékony, és eredménye pontosan mérhető, és az összetett adatbázisoknak köszönhetően a célcsoport pontosan targetálható. A hírleveleket Teljes mértékben a cég, illetve a kampány arculatához igazítva tervezzük meg, és tesztelés után saját hírlevél küldő rendszerünkön keresztül küldjük ki.
PPC KAMPÁNYOK
A PPC (pay-per-click) kampányok során a költségek tervezhetővé válnak, hiszen a hirdető nem a megjelenésért, hanem az oldalra irányuló kattintásokért fizet. A költséghatékonyságon kívül mellette szól, hogy az eredmények és a konverzió jól mérhető. Az AdWords és a Facebook szofisztikált hirdetési rendszere, nagyon pontos targetálást tesz lehetővé. Ez az önmagában is hatékony hirdetési forma az integrált kampányok nagyszerű kiegészítője lehet.
KAMPÁNY MENEDZSMENT
STRATÉGIAI TERVEZÉS
A sikert mindig egy jól átgondolt stratégiai terv garantálja. Ebben tűzzük ki a célokat, vizsgáljuk a piaci pozíciót, a versenytársakat, és meghatározzuk az alapvető kommunikációs elveket. Ezek mentén meghatározzuk a kampány elemeit, összeállítjuk a média mix-et, majd médiavásárlással biztosítjuk a felületeket. Bemutatjuk a legújabb kommunikációs felületeket és segítünk kiválasztani a legmegfelelőbbet. Kapcsolati tőkénk segítségével a legkülönfélébb online, print, televíziós és rádiós, illetve outdoor megoldásokat biztosítjuk partnereink számára.
MÉDIA
A jól átgondolt médiatervezéssel jelentősen növelhető a kampány hatékonysága, és csökkenthetők a költségek. Teljes körű szolgáltatást nyújtunk médiatervezés és vásárlás területén is. A kampány tervezésénél igyekszünk biztosítani a médiatípusok közötti átjárást, valamint a médiatervezés során a célcsoport lehető legteljesebb elérésére törekszünk. Legyen az közterület, print, TV, rádió vagy online kampány, kapcsolatrendszerünkön keresztül megtaláljuk legkedvezőbb felületet és a legkedvezőbb ajánlatot.
PR
A PR a szervezet kommunikációjának, hírnevének gondozása, ismertségének növelése, fenntartása. Nagyszerűen kiegészíti a hagyományos marketing megoldásokat. A cél, hogy cége még nagyobb ismertségre tegyen szert, illetve ügyfelei részéről elkötelezettebb bizalom alakuljon ki. A PR nem ismer határokat, tervezéskor igényekhez igazítva felhasználunk print és online médiát, közösségi médiát, közterületet, de akár a vírusmarketing fogásait is bevetjük.
KREATÍV KONCEPCIÓ
A kampány egyik legfontosabb összetevője. Az egységes és hatékony kommunikáció kulcsa. Ez alapozza meg a sikerességét, valamint ez az ötlet kelti fel az érdeklődést, és közvetíti az üzenetet a meghatározott célcsoport felé.
ARCULATTERVEZÉS
BRANDÉPÍTÉS
A vásárló első sorban hangulatai, érzelmei, megérzései alapján dönt. A brandépítés célja, hogy hassunk a potenciális vevő tudatalattijára. Az adott termékhez, szolgáltatáshoz érzelmeket, gondolatokat kell rendelnünk, hogy felkeltsük érdeklődésüket. A brand erősítéséhez be kell tartanunk az arculati szabályokat és időszakos kampányokkal fokoznunk kell azt.
LOGÓTERVEZÉS
A logó a vállalat jelképe, jóval továbbmutat egy emblémánál. Informál, minőséget közvetít, képviseli a cég értékeit. Az arculat kialakításának első lépése a logó megtervezése. A hozzáértő kezek által tervezett logó és arculat jellemzője a koncepcionális látásmód, és a különböző felhasználási területeken való alkalmazhatóság. A logóterveket a termékhez vagy szolgáltatáshoz igazítjuk, figyelembe véve a cég filozófiáját, értékeit.
KIS- ÉS NAGYARCULAT KÉSZÍTÉS
A hatékony kommunikációhoz, és egységes megjelenéshez elengedhetetlen a gondosan, és tudatosan megtervezett arculat, melyet a logóhoz, célcsoporthoz, a cég filozófiájához kell igazítanunk. A következetesen kidolgozott arculat jelentősen növeli a cég értékét, hiszen erőt és professzionalitást sugároz, mely megjelenik egy névjegykártyán, levélpapíron, borítékon, e-mail fejlécen, weboldalon, csomagoláson, de a hirdetésekben is.
ARCULATI KÉZIKÖNYV KODIFIKÁLÁS
A logó és az arculat kialakítása után elengedhetetlen azok következetes használata. Ebben a kézikönyvben rögzítjük a megjelenési szabályokat, alkalmazásokat, tiltásokat. Részletezzük, hogyan, milyen formában, milyen közegben használható a cégnév, logó, illetve az arculati elemek. Ezzel biztosítjuk az egységes és következetes megjelenést, mely hozzájárul a cég értékéhez. Az arculati kézikönyvben, előre egyeztetett struktúra szerint kodifikáljuk a cég vizuális szabályait, terjedelmét, kidolgozottságának fokát az ügyféllel történő egyeztetés határozza meg.
GRAFIKAI TEVÉKENYSÉG
KREATÍV TERVEZÉS
A kreatív tervezés mindig az egyik legnagyobb hangsúlyt kapja a munkánk során. Mindegy, hogy szórólapról, bannerről, vagy kreatív koncepcióról van szó, ez a leginkább látványos, és egyben legnehezebb grafikai tevékenység. Az ügyfél elképzelései mentén igazodni kell az arculati kötöttségekhez, de olykor a semmiből kell terveznünk. A folyamat során figyelembe kell vennünk a gyártási eljárásokat, és a megrendelő kívánságait követve kell művészi, vagy modern, célratörő letisztult köntösbe bújtatnunk a márka értékeit és üzenetét.
NYOMDAI ELŐKÉSZÍTÉS
Egy nyomtatott termék tervezést követő lépése a nyomdai előkészítés. Tulajdonképpen ekkor válik az ötletből kézzel fogható termék. A folyamat során a tervekből elkészítjük a nyomdakész anyagot, figyelembe véve a gyártási sajátosságokat. Minden folyamatot elvégzünk a szövegek betördelésétől kezdve a nyomtatófájl elkészítéséig.
TIPOGRÁFIA
Ez a betűkkel foglalkozó szakma napjainkban méltatlanul kevés figyelmet kap, pedig elengedhetetlen egy kiadvány esztétikai összhangjához, illetve a célnak megfelelő íráskép kialakításához. Szabályrendszereit, elveit figyelembe kell vennünk a kreatív tervezés során.
ONLINE GRAFIKA
Ahogyan minden megjelenésben, online felületen is biztosítani kell az egységes jelenlétet, igazodni kell az arculathoz, a fogyasztók számára egyértelművé és azonosíthatóvá kell tenni a közvetíteni kívánt üzenetet, az identitást, és ezt a grafikai elemeknek is tükröznie kell. A weboldal megjelenése mellett, fontos a Facebook tabok és alkalmazások, a fogadó és landing oldalak, a prezentációk és hírlevelek grafikai megjelenése is.
PRODUKCIÓ
NYOMDAI KIVITELEZÉS
Ahhoz, hogy egy ötletből kézzel fogható és igényes kiadvány jöjjön létre komoly szakmai és nyomdatechnikai ismeretek kellenek. Ügynökségünk számos különböző profilú nyomdával áll kapcsolatban, ezért az igényekhez igazodva digitális, ofszet, rotációs technológiát egyaránt tudunk javasolni. Segítünk megtalálni a célnak legmegfelelőbb gyártási módot, tanácsot adunk a paraméterek (formátum, papírtípus stb.) meghatározásában is. Gyártás előtt ellenőrizzük a kapott anyagokat, a teljes gyártási folyamatot kézben tartjuk, egészen a kiszállításig.
FOTÓZÁS
A minket körülvevő világ elsősorban vizuális érzékeinkre hat. Egy szuper fotó vagy mozgókép sokkal többet ér, mint bármilyen szöveg, hisz azonnal megragadja a figyelmet és pillanatok alatt kiemel minket a versenytársak közül. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a kommunikációs anyagokban igényes fényképek és videók szerepeljenek, professzionális megjelenést kölcsönözzenek számunkra. Minden cég megítélését kedvezőtlenül érinti, ha kommunikációs anyagain sablonos stockfotók, vagy igénytelen képek szerepelnek, Ön ne essen ebbe a hibába!
FILM
Kutatások bizonyítják, hogy az ember a kép és hang együttes alkalmazásával közölt információra a legfogékonyabb. Az image vagy reklámfilm nem csak pozitív képet sugall, építi a brandet és bevétel-növekedést is eredményezhet. Akár TV-spotra, webvideóra vagy a céget, terméket bemutató image filmre van szükség, versenyképes áron és rövid határidővel készítjük azt el, teljes körű digitális utómunkával. Munkáink során a megrendelő igényeit, ötvözzük a kreativitásunkkal, az aktuális trendekkel és a legújabb technikai megoldásokkal.
DEKORÁCIÓ
A dekorációnak is illeszkednie kell az arculathoz, hiszen ez is a márka, vagy a cég identitását tükrözi. Széleskörű grafikai és gyártói tapasztalatainknak köszönhetően dekorációs anyagok tervezését, gyártását és felhelyezését is vállaljuk, legyen az nyomtatott falmatrica, üvegfólia, útbaigazító táblarendszer vagy plasztikus betűfelirat, vagy akár világító doboz, totemoszlop, vagy homlokzati dekoráció.
WEBOLDALTERVEZÉS
WEBDESIGN
Az online megjelenés alapja egy szépen kivitelezett, átgondoltan felépített weboldal. Napjaink információs zaja mellett a felhasználók néhány másodperc után megítélik az oldalt, ha nem találják meg, amit keresnek, hamar továbbállnak. A layout tervezés során a látványra, a hangulatra és a funkcionalitásra helyezzük a hangsúlyt. Fontos hangsúlyozni, hogy minden általunk tervezett web layout reszponzív, megfelelően jelenik meg minden mobil eszközön. Az ergonómiai tervezés során meghatározzuk a vizuális hierarchia egyértelműségét. Az új weboldalak tervezése mellett, vállaljuk meglévő oldalak áttervezését, redesignját is.
WEBFEJLESZTÉS
A layout megtervezése után a weboldal elkészítésének következő lépése a sitebuild és a fejlesztés. Mindig az ügyfél igényei alapján kialakított webes megoldásokat kínálunk. Statikus megoldásaink az állandó tartalom megjelenítésére szolgálnak, folyamatosan frissülő tartalom esetén viszont dinamikus megoldásra van szükség, ebben az esetben az ügyfél adminisztrációs felületen keresztül menedzselheti a tartalmat.